ကိုယ္ေရးရာဇဝင္
- တိုးတိုး
- ဘဝဆုိတာ အၿမဲတမ္း ေျပာင္းလဲေနတယ္...၊ အမွန္တရားကလဲ ကမၻာပတ္ဖို႔ သူ႔ဖိနပ္ေလးကုိ ရွာေနတုန္းပဲ...
ရက္စြဲ
!-my>
နာရီ
Followers
ဘဘ ဦးသုခ၏ .."ဘဝ သံသရာ''
ေမသက္ထားေဆြ...စႏၵကိႏၷရီ ဇာတ္ေတာ္ပါ
ေမသက္ထားေဆြ၊ ျမန္မာ့ေၾကြးေၾကာ္သံ
ေမသက္ထားေဆြ.ဂ်ပန္ျပည္ကို ေရးတဲ့စာ
ျမင့္ျမတ္သူ.. ေဖေဖသာဓုေခၚပါ
ဗုဒၶ၏ ဓမၼ အမွန္တရားကုိ ေတြ႔ျမင္ခဲ့သူ
ငါ အုိသြားေသာအခါ (အုိပယ္)
Sunday, June 30, 2013
ဆရာေတာ္ဘုရားက ထမင္းဝါးၿပီး ဘုရင္က အိပ္ေနမွျဖင့္
1:36 PM |
Posted by
တိုးတိုး |
Edit Post
ဆရာေတာ္ဘုရားက ထမင္းဝါးၿပီး ဘဝရွင္မင္းၾတားႀကီးက အိပ္ေနမွျဖင့္
ေမာင္သာခ်ဳိ
(၁)
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အလြန္ရင္းႏွီးခင္မင္သည့္ စာေရးဆရာတေယာက္ရွိပါသည္။ ယခုမႏၲေလး
အေျခစုိက္ ကုိေနဝင္းျမင့္ပဲ ျဖစ္ပါသည္။ စာေပေဟာေျပာပဲြစင္ျမင့္ႀကီး မ်ားရွိရာဆီသုိ႔ အတူ တကြ ေရာက္သြားၾကသည့္အခ်ိန္မ်ားတြင္ တေယာက္ေဟာသည္ကုိ တေယာက္က ထုိင္
ၾကည့္ရင္း သန္းေခါင္ခ်ဥ္းခဲ့ၾကရသည့္ ညေတြက တကယ့္ကုိ မေရမတြက္ႏုိင္ေအာင္ပါ။
ျမန္မာတုိ႔ ျမန္မာ့ဓေလ့ ယဥ္ေက်းမႈစ႐ုိက္လကၡဏာမ်ားႏွင့္ တစတစ အဟပ္ကြာ၍ လာရပုံ
ကုိ ကုိေနဝင္းျမင့္ ပုံေဆာင္၍ ေျပာေလ့ရွိေသာ ဟာသကေလးတပုဒ္ရွိပါသည္။
နည္းနည္းကေလး လက္ဆင့္ ကမ္းပါရေစ။
မိခင္ျဖစ္သူက သမီးကုိ ဆရာေတာ္ဘုရားထံသုိ႔ ေစလႊတ္ကာ လႉဖြယ္ဝတၳဳပစၥည္းမ်ား ကပ္လႉ
ခုိင္းပါသည္။ သမီးကလည္း မိခင္ခုိင္းေစသည့္အတုိင္း လႉဖြယ္ပစၥည္းတုိ႔ကုိ ဆရာေတာ္ဘုရား
ထံ သြားေရာက္လႉၿပီးေနာက္ ျပန္ဖုိ႔ရာ ခြင့္ပန္သည္။သုိ႔ေသာ္ ရဟန္းသံဃာႏွင့္ မည္သုိ႔ စကား
ဆုိရမည္ကုိ သူမသိ။ထုိ႔ေၾကာင့္“တပည့္ေတာ္ ျပန္ႂကြလုိက္ဦးမယ္ဘုရား”ဟု တင္ေလွ်ာက္မိရာ
ဆရာေတာ္ ဘဝင္မက်ျဖစ္သြားသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ေခတ္လူငယ္တုိ႔ ေျပာတတ္ဆုိတတ္ရွိလာေစရန္ သြန္သင္ေပးဖို႔ သတိေပးရန္
အတြက္ ထုိသမီး၏မိခင္ျဖစ္သူကုိ ေက်ာင္းသုိ႔လာခဲ့ရန္ အမွာဆင့္လုိက္သည္။ မိခင္ျဖစ္သူက
လည္း တခုခုေတာ့ တခုခုပါပဲဟူေသာ အေတြးျဖင့္ ေက်ာင္းသုိ႔ေရာက္လာပါသည္။ ဆရာ
ေတာ္ဘုရားက သမီးျဖစ္သူ စကားေျပာပုံကုိ ျပန္၍ မိန္႔ၾကားကာ သြန္သင္ဆုံးမဖုိ႔ သတိေပး
လုိက္ပါသည္။ ဤတြင္ မိခင္ျဖစ္သူ ဆရာေတာ္ဘုရားကုိ ကတိေပးသည္က “တပည့္ေတာ္
ေနာင္သည္လုိ မေျပာရဘူးလုိ႔ အိမ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၾသဝါဒကထာ ႁမြက္လုိက္ပါ့မယ္ဘုရာ့”
တဲ့။
ဆရာေတာ္ကား အလုိမက်စြာျဖင့္ ေနာက္တဆင့္တက္ရျပန္ပါသည္။ ထုိဒကာမ၏ ခင္ပြန္း သည္ကုိ ေက်ာင္းသုိ႔ လႊတ္လုိက္ရန္ မွာၾကားလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဘာမ်ား အမွားအယြင္း
ေတြ လုပ္မိၾကပါလိမ့္ဟူေသာ စုိးရိမ္စိတ္ျဖင့္ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ဒကာ ေရာက္ရွိလာေသာအခါ
သားအမိႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာ မတတ္ၾကပုံကုိ ဆရာေတာ္က မိန္႔ၾကားၿပီး သြန္သင္ဦး၊ ဆုံးမ
ဦးႏွင့္ သတိေပးျပန္ပါသည္။ ဤတြင္ ဒကာ ျပန္ေလွ်ာက္ပုံက“သည္ေလာက္ လူလုိ နားမလည္
တဲ့ဟာေတြ အရွင္ဘုရားရဲ႕ေက်ာင္းဝတၱက ေျမေပၚမွာ ေနာင္ ဘယ္ေတာ့မွ ေျခေတာ္ရာ မခ်
ေစရပါဘူး ဘုရား”ဟူ၍
ဆရာေတာ္၏ ဘဝင္မက်မႈဒီဂရီက ပုိ၍ ပုိ၍ ျမင့္တက္လာရပါၿပီ။သုိ႔ျဖင့္ ေယာကၡမျဖစ္သူ အဘုိးႀကီးကုိ ေခၚယူကာ ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ကုိ ေျပာပါသည္။ အဘုိးႀကီးက အဆုိးဆုံး။
“ခုလုိ သိၾကားရတာ တပည့္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္းကုိ ပရိနိဗၺာန္စံခ်င္ေတာ့တာပါပဲဘုရား”ဟူ၏။
ပုံျပင္၏ ဆုိလုိရင္းက ကုိယ့္ ႐ုိးရာ၊ ကုိယ့္ယဥ္ေက်းမႈ၊ ကုိယ့္ဓေလ့၊ ကုိယ့္ထုံးစံမ်ားႏွင့္
မယဥ္ပါးေတာ့ျခင္း၏ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈကုိ အျပစ္တင္ထား ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိေနဝင္းျမင့္၏ ဝစနာလကၤာရေအာက္မွာ စာေပပရိသတ္ေတြက တဝါးဝါးရယ္လုိ႔။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ရယ္ၾကရသည္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အင္းေလ . . . .
ရယ္ၿပီးေတာ့လည္း ေမာစရာေတြေပါ့။
(၂)
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထင္ အခုေခတ္လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား၊ အထူးသျဖင့္ ၿမိဳ႕ျပေန လူငယ္
မ်ား၊ ပုိ၍အထူးသျဖင့္ ယဥ္ေက်းလိမၼာသင္တန္းေတြဘာေတြႏွင့္ မနီးစပ္သူ လူငယ္မ်ား၊
ရဟန္းသံဃာမ်ားႏွင့္ စကားေျပာတတ္ၾကမည္မထင္ပါ။ ရဟန္းသံဃာမ်ားႏွင့္မွ မဟုတ္ပါ။
အျခားအျခားေသာ နယ္ပယ္မ်ား၌လည္း ဘယ္ေဝါဟာရက ဘယ္ေနရာမွာသုံး၊ ဘယ္
စကားလုံးမ်ဳိးက ဘယ္အေျခအေနအတြက္ ေရြးခ်ယ္ စသည့္ကိစၥမ်ား၌ ေတာ္ေတာ့ကုိ
အားနည္းလာပုံ ရပါသည္။
ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြ သမုိင္းဆရာႀကီး ဦးအံ့ေက်ာ္၏ ေက်းဇူးျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္၌ ၁၉၁၀ မတ္လ
တြင္ က်င္းပခဲ့သည့္ ဆယ္တန္း ျမန္မာစာ ေမးခြန္းတရြက္ ရွိထားရာ ေမးခြန္းတပုဒ္မွာ-
စိတ္ဝင္စားဖြယ္ျဖစ္၍ ကူးယူေဖာ္ျပပါရေစ။
“ျမန္မာဘာသာ ယဥ္ေက်းေသာစကားျဖင့္ အနက္ျပန္ပါ” တဲ့။
ေပးထားေသာ ဝါက်မ်ားက ဤသုိ႔။
1. The King eats.
The pongyi eats.
2. The King Sleeps.
The pongyi Sleeps.
3. The King dies.
Buddah dies.
4. More haste, Less Speed.
5. Kill two birds with one stone.
6. He came of age today.
ဘုရင္ႀကီး ပဲြေတာ္တည္သည္။ ဆရာေတာ္ဘုရား ဘုဥ္းေပးသည္။ ဘုရင္ႀကီး စက္ေတာ္ေခၚ
သည္။ ဆရာေတာ္ဘုရား က်ိန္းသည္။ ဘုရင္ႀကီး နတ္ရြာစံသည္။ ဗုဒၶဘုရားရွင္ ပရိနိဗၺာန္စံ
သည္။ အလ်င္လုိ အေႏွး ျဖစ္။ ခဲတလုံးတည္းႏွင့္ ငွက္ႏွစ္ေကာင္ပစ္။ သူ လူလားေျမာက္ၿပီ။
ေမးခြန္း၏ အေျဖမ်ားကုိ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ေရးၾကည့္ကာ ကၽြန္ေတာ္သေဘာက်ေနမိပါ
သည္။ေမးခြန္းက ဘုရင္ဆုိ ဘယ္လုိသုံး၊ ဘုရားဆုိ ဘယ္လုိေရး၊ဘုန္းႀကီးဆုိ ဘယ္လုိတဲြစပ္ စသည္စသည္ျဖင့္ သုံးတတ္ေအာင္ေမးထားေသာ ေမးခြန္းျဖစ္ပါသည္။
ယဥ္ေက်းေသာ စကားျဖင့္ အနက္ျပန္ပါ တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်ေနမိလုိက္တာ။
ေနာက္တပုဒ္ေျပာပါရေစဦး။ ေအာက္ပါ စကားအသီးသီး၏ ဣတၳိလိင္ကုိ ေရးပါတဲ့။
ေပးထားေသာ ေဝါဟာရမ်ားက ဤသုိ႔။
ခဲအုိ၊ ေယာက္ဖ၊ သမက္၊ ေက်ာင္းဒကာ၊ ေအာက္သား၊ ခမည္းေတာ္တဲ့။
ခယ္မ၊ မရီး၊ ေခၽြးမ၊ ေက်ာင္းဒကာမ၊ ေအာက္သူ၊ မယ္ေတာ္လုိ႔ အသုံးအႏႈန္း မွန္မွန္
သုံးႏုိင္ေအာင္ လုပ္ထားပုံက ေန႔စဥ္ဘဝေတြနဲ႔လည္း ဆက္စပ္မႈရွိလုိက္တာ။ လူ႔အဖဲြ႔
အစည္းနဲ႔ ဆက္စပ္ထားတဲ့ ပညာေရး။
(၃)
အခုေတာ့ ဆရာေတာ္ဘုရားကုိလည္း ထမင္းဝါးတယ္လုိ႔ေျပာလုိေျပာ။ ဘုရင္ကုိလည္း
အိပ္တယ္လို႔ ဆုိလုိဆုိ။ ဘုရားရွင္ကုိလည္း ေသတယ္လုိ႔ သုံးလုိသုံး။ ေဝါဟာရကုိ မွန္
ေအာင္ မေျပာႏုိင္တာဟာ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းကုိ နားမလည္တာပါ။
ကုိေနဝင္းျမင့္ရဲ႕ ပုံျပင္ထဲက လူေတြကုိ အဲသည္ ၁၉၁၀၊ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၁၀၀ ေက်ာ္က
ျမန္မာစာေမးခြန္းကေလး ေျဖခုိင္းၾကည့္ေစခ်င္လုိက္တာ။
အင္း . . . အမွတ္ သိပ္ေကာင္းမယ္ မထင္ဘူး။
7 Day News Journal
ေမာင္သာခ်ဳိ
(၁)
ကၽြန္ေတာ္ႏွင့္ အလြန္ရင္းႏွီးခင္မင္သည့္ စာေရးဆရာတေယာက္ရွိပါသည္။ ယခုမႏၲေလး
အေျခစုိက္ ကုိေနဝင္းျမင့္ပဲ ျဖစ္ပါသည္။ စာေပေဟာေျပာပဲြစင္ျမင့္ႀကီး မ်ားရွိရာဆီသုိ႔ အတူ တကြ ေရာက္သြားၾကသည့္အခ်ိန္မ်ားတြင္ တေယာက္ေဟာသည္ကုိ တေယာက္က ထုိင္
ၾကည့္ရင္း သန္းေခါင္ခ်ဥ္းခဲ့ၾကရသည့္ ညေတြက တကယ့္ကုိ မေရမတြက္ႏုိင္ေအာင္ပါ။
ျမန္မာတုိ႔ ျမန္မာ့ဓေလ့ ယဥ္ေက်းမႈစ႐ုိက္လကၡဏာမ်ားႏွင့္ တစတစ အဟပ္ကြာ၍ လာရပုံ
ကုိ ကုိေနဝင္းျမင့္ ပုံေဆာင္၍ ေျပာေလ့ရွိေသာ ဟာသကေလးတပုဒ္ရွိပါသည္။
နည္းနည္းကေလး လက္ဆင့္ ကမ္းပါရေစ။
မိခင္ျဖစ္သူက သမီးကုိ ဆရာေတာ္ဘုရားထံသုိ႔ ေစလႊတ္ကာ လႉဖြယ္ဝတၳဳပစၥည္းမ်ား ကပ္လႉ
ခုိင္းပါသည္။ သမီးကလည္း မိခင္ခုိင္းေစသည့္အတုိင္း လႉဖြယ္ပစၥည္းတုိ႔ကုိ ဆရာေတာ္ဘုရား
ထံ သြားေရာက္လႉၿပီးေနာက္ ျပန္ဖုိ႔ရာ ခြင့္ပန္သည္။သုိ႔ေသာ္ ရဟန္းသံဃာႏွင့္ မည္သုိ႔ စကား
ဆုိရမည္ကုိ သူမသိ။ထုိ႔ေၾကာင့္“တပည့္ေတာ္ ျပန္ႂကြလုိက္ဦးမယ္ဘုရား”ဟု တင္ေလွ်ာက္မိရာ
ဆရာေတာ္ ဘဝင္မက်ျဖစ္သြားသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ေခတ္လူငယ္တုိ႔ ေျပာတတ္ဆုိတတ္ရွိလာေစရန္ သြန္သင္ေပးဖို႔ သတိေပးရန္
အတြက္ ထုိသမီး၏မိခင္ျဖစ္သူကုိ ေက်ာင္းသုိ႔လာခဲ့ရန္ အမွာဆင့္လုိက္သည္။ မိခင္ျဖစ္သူက
လည္း တခုခုေတာ့ တခုခုပါပဲဟူေသာ အေတြးျဖင့္ ေက်ာင္းသုိ႔ေရာက္လာပါသည္။ ဆရာ
ေတာ္ဘုရားက သမီးျဖစ္သူ စကားေျပာပုံကုိ ျပန္၍ မိန္႔ၾကားကာ သြန္သင္ဆုံးမဖုိ႔ သတိေပး
လုိက္ပါသည္။ ဤတြင္ မိခင္ျဖစ္သူ ဆရာေတာ္ဘုရားကုိ ကတိေပးသည္က “တပည့္ေတာ္
ေနာင္သည္လုိ မေျပာရဘူးလုိ႔ အိမ္ေရာက္ေရာက္ခ်င္း ၾသဝါဒကထာ ႁမြက္လုိက္ပါ့မယ္ဘုရာ့”
တဲ့။
ဆရာေတာ္ကား အလုိမက်စြာျဖင့္ ေနာက္တဆင့္တက္ရျပန္ပါသည္။ ထုိဒကာမ၏ ခင္ပြန္း သည္ကုိ ေက်ာင္းသုိ႔ လႊတ္လုိက္ရန္ မွာၾကားလုိက္ျခင္းျဖစ္ပါသည္။ ဘာမ်ား အမွားအယြင္း
ေတြ လုပ္မိၾကပါလိမ့္ဟူေသာ စုိးရိမ္စိတ္ျဖင့္ ခင္ပြန္းျဖစ္သူ ဒကာ ေရာက္ရွိလာေသာအခါ
သားအမိႏွစ္ေယာက္ စကားေျပာ မတတ္ၾကပုံကုိ ဆရာေတာ္က မိန္႔ၾကားၿပီး သြန္သင္ဦး၊ ဆုံးမ
ဦးႏွင့္ သတိေပးျပန္ပါသည္။ ဤတြင္ ဒကာ ျပန္ေလွ်ာက္ပုံက“သည္ေလာက္ လူလုိ နားမလည္
တဲ့ဟာေတြ အရွင္ဘုရားရဲ႕ေက်ာင္းဝတၱက ေျမေပၚမွာ ေနာင္ ဘယ္ေတာ့မွ ေျခေတာ္ရာ မခ်
ေစရပါဘူး ဘုရား”ဟူ၍
ဆရာေတာ္၏ ဘဝင္မက်မႈဒီဂရီက ပုိ၍ ပုိ၍ ျမင့္တက္လာရပါၿပီ။သုိ႔ျဖင့္ ေယာကၡမျဖစ္သူ အဘုိးႀကီးကုိ ေခၚယူကာ ျဖစ္ေၾကာင္းကုန္စင္ကုိ ေျပာပါသည္။ အဘုိးႀကီးက အဆုိးဆုံး။
“ခုလုိ သိၾကားရတာ တပည့္ေတာ္ ခ်က္ခ်င္းကုိ ပရိနိဗၺာန္စံခ်င္ေတာ့တာပါပဲဘုရား”ဟူ၏။
ပုံျပင္၏ ဆုိလုိရင္းက ကုိယ့္ ႐ုိးရာ၊ ကုိယ့္ယဥ္ေက်းမႈ၊ ကုိယ့္ဓေလ့၊ ကုိယ့္ထုံးစံမ်ားႏွင့္
မယဥ္ပါးေတာ့ျခင္း၏ ခ်ဳိ႕ယြင္းမႈကုိ အျပစ္တင္ထား ျခင္းပင္ ျဖစ္ပါသည္။
ကုိေနဝင္းျမင့္၏ ဝစနာလကၤာရေအာက္မွာ စာေပပရိသတ္ေတြက တဝါးဝါးရယ္လုိ႔။
ကၽြန္ေတာ္တုိ႔လည္း ရယ္ၾကရသည္ပင္ ျဖစ္ပါသည္။ အင္းေလ . . . .
ရယ္ၿပီးေတာ့လည္း ေမာစရာေတြေပါ့။
(၂)
ကၽြန္ေတာ့္စိတ္ထင္ အခုေခတ္လူငယ္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား၊ အထူးသျဖင့္ ၿမိဳ႕ျပေန လူငယ္
မ်ား၊ ပုိ၍အထူးသျဖင့္ ယဥ္ေက်းလိမၼာသင္တန္းေတြဘာေတြႏွင့္ မနီးစပ္သူ လူငယ္မ်ား၊
ရဟန္းသံဃာမ်ားႏွင့္ စကားေျပာတတ္ၾကမည္မထင္ပါ။ ရဟန္းသံဃာမ်ားႏွင့္မွ မဟုတ္ပါ။
အျခားအျခားေသာ နယ္ပယ္မ်ား၌လည္း ဘယ္ေဝါဟာရက ဘယ္ေနရာမွာသုံး၊ ဘယ္
စကားလုံးမ်ဳိးက ဘယ္အေျခအေနအတြက္ ေရြးခ်ယ္ စသည့္ကိစၥမ်ား၌ ေတာ္ေတာ့ကုိ
အားနည္းလာပုံ ရပါသည္။
ကၽြန္ေတာ့္မိတ္ေဆြ သမုိင္းဆရာႀကီး ဦးအံ့ေက်ာ္၏ ေက်းဇူးျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့္၌ ၁၉၁၀ မတ္လ
တြင္ က်င္းပခဲ့သည့္ ဆယ္တန္း ျမန္မာစာ ေမးခြန္းတရြက္ ရွိထားရာ ေမးခြန္းတပုဒ္မွာ-
စိတ္ဝင္စားဖြယ္ျဖစ္၍ ကူးယူေဖာ္ျပပါရေစ။
“ျမန္မာဘာသာ ယဥ္ေက်းေသာစကားျဖင့္ အနက္ျပန္ပါ” တဲ့။
ေပးထားေသာ ဝါက်မ်ားက ဤသုိ႔။
1. The King eats.
The pongyi eats.
2. The King Sleeps.
The pongyi Sleeps.
3. The King dies.
Buddah dies.
4. More haste, Less Speed.
5. Kill two birds with one stone.
6. He came of age today.
ဘုရင္ႀကီး ပဲြေတာ္တည္သည္။ ဆရာေတာ္ဘုရား ဘုဥ္းေပးသည္။ ဘုရင္ႀကီး စက္ေတာ္ေခၚ
သည္။ ဆရာေတာ္ဘုရား က်ိန္းသည္။ ဘုရင္ႀကီး နတ္ရြာစံသည္။ ဗုဒၶဘုရားရွင္ ပရိနိဗၺာန္စံ
သည္။ အလ်င္လုိ အေႏွး ျဖစ္။ ခဲတလုံးတည္းႏွင့္ ငွက္ႏွစ္ေကာင္ပစ္။ သူ လူလားေျမာက္ၿပီ။
ေမးခြန္း၏ အေျဖမ်ားကုိ ကုိယ့္ဘာသာကုိယ္ ေရးၾကည့္ကာ ကၽြန္ေတာ္သေဘာက်ေနမိပါ
သည္။ေမးခြန္းက ဘုရင္ဆုိ ဘယ္လုိသုံး၊ ဘုရားဆုိ ဘယ္လုိေရး၊ဘုန္းႀကီးဆုိ ဘယ္လုိတဲြစပ္ စသည္စသည္ျဖင့္ သုံးတတ္ေအာင္ေမးထားေသာ ေမးခြန္းျဖစ္ပါသည္။
ယဥ္ေက်းေသာ စကားျဖင့္ အနက္ျပန္ပါ တဲ့။ ကၽြန္ေတာ္ သေဘာက်ေနမိလုိက္တာ။
ေနာက္တပုဒ္ေျပာပါရေစဦး။ ေအာက္ပါ စကားအသီးသီး၏ ဣတၳိလိင္ကုိ ေရးပါတဲ့။
ေပးထားေသာ ေဝါဟာရမ်ားက ဤသုိ႔။
ခဲအုိ၊ ေယာက္ဖ၊ သမက္၊ ေက်ာင္းဒကာ၊ ေအာက္သား၊ ခမည္းေတာ္တဲ့။
ခယ္မ၊ မရီး၊ ေခၽြးမ၊ ေက်ာင္းဒကာမ၊ ေအာက္သူ၊ မယ္ေတာ္လုိ႔ အသုံးအႏႈန္း မွန္မွန္
သုံးႏုိင္ေအာင္ လုပ္ထားပုံက ေန႔စဥ္ဘဝေတြနဲ႔လည္း ဆက္စပ္မႈရွိလုိက္တာ။ လူ႔အဖဲြ႔
အစည္းနဲ႔ ဆက္စပ္ထားတဲ့ ပညာေရး။
(၃)
အခုေတာ့ ဆရာေတာ္ဘုရားကုိလည္း ထမင္းဝါးတယ္လုိ႔ေျပာလုိေျပာ။ ဘုရင္ကုိလည္း
အိပ္တယ္လို႔ ဆုိလုိဆုိ။ ဘုရားရွင္ကုိလည္း ေသတယ္လုိ႔ သုံးလုိသုံး။ ေဝါဟာရကုိ မွန္
ေအာင္ မေျပာႏုိင္တာဟာ လူ႔အဖဲြ႔အစည္းကုိ နားမလည္တာပါ။
ကုိေနဝင္းျမင့္ရဲ႕ ပုံျပင္ထဲက လူေတြကုိ အဲသည္ ၁၉၁၀၊ လြန္ခဲ့တဲ့ ႏွစ္ ၁၀၀ ေက်ာ္က
ျမန္မာစာေမးခြန္းကေလး ေျဖခုိင္းၾကည့္ေစခ်င္လုိက္တာ။
အင္း . . . အမွတ္ သိပ္ေကာင္းမယ္ မထင္ဘူး။
7 Day News Journal
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
မဂၤလာရိွေသာ အသံမ်ား
သတိေပး စကား
သင့္ရဲ႕အေတြးအေခၚေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔ဟာ
သင့္ရဲ႕စကားလုံးေတြ ျဖစ္လာမွာမုိ႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕စကားလုံးေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕အေလ့အက်င့္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕အေလ့အက်င့္ေတြကို ဂရုစုိက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕ကိုယ္က်င့္တရားေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕ကိုယ္က်င့္တရားေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔ဟာ သင့္ရဲ႕ကံၾကမၼာေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လို႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕ကံၾကမၼာေတြဟာ သင့္ရဲ႕ဘဝျဖစ္လာလိမ့္မယ္။
မွန္ကန္စြာ ေတြးေတာ ဆင္ျခင္ သုံးသပ္ ေဝဘန္ပိုင္းျခား စိစစ္ၿပီးမွ
သိျမင္လာရတဲ့ သစၥာတရားထက္ ျမင့္ျမတ္တဲ့
ဘာသာေရး... ဘာသာတရားဆိုတာ မရိွဘူး။ (ဒလုိင္းလားမား)
ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာ နိဗၺာန္ဘုံ
ဖြင့္မိေသာ တံခါးမ်ား
- SEA Games ဖြင့္ပြဲ အမွတ္တရ (1)
- ကဗ်ာ (319)
- က်န္းမာေရး (71)
- ခ်ိဳၿမိန္၍ မွတ္သားဖြယ္ စကားေလးမ်ား (31)
- ဂမိက ဝနဝါသီ အရွင္ (2)
- ဂမိက ဝနဝါသီ အရွင္၏ ဓမၼစာစု (10)
- စကားပုံမ်ား (1)
- စကားႀကီး သုံးခြန္း (1)
- စာစု (13)
- စာဖတ္သူမ်ား အေၾကာင္း (1)
- ဆရာဦးေအာင္သင္း၏ လက္ေဆာင္မ်ား (16)
- တမ္းခ်င္း (1)
- တရားေတာ္ (6)
- တုိးတက္ေရး စာစုမ်ား (45)
- ဒႆနမ်ား (37)
- ပညာေပး စကားပုံမ်ား (12)
- ပညာေရး (17)
- ပထမဆုံး ျမန္မာ့လြတ္လပ္ေရးေန႔ (1)
- ဗမာ့ေအာင္ဆန္း (2)
- ဗဟုသုတ (56)
- ဘသ.ဗြီဒီယို (9)
- ဘာသာေရး (91)
- မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီး၏ အတၳဳပၸတိၱ (1)
- ရင္တြင္းျဖစ္ ကဗ်ာ (25)
- ရတု (4)
- ရသစာမ်ား (5)
- ရုန္းရင္း ကန္ရင္း (1)
- လြတ္လပ္ေရး (2)
- ဝတၳဳ- တခ်ိန္တုန္းက မိန္းမ (2)
- သာသနာ့အလံ အေၾကာင္း (1)
- သာသနာေရးအသံ (5)
- သီတဂူဆရာေတာ္ လမ္းညြန္မႈ (12)
- သူတို႔ေျပာစကား (21)
- သံေဝဂမ်ား (40)
- ဟာသမ်ား (9)
- အခ်စ္ဒႆန (4)
- အဆိုအမိန္႔ (27)
- အဆုံးအမမ်ား (114)
- အတိုအထြာ သိခ်င္တာ (19)
- ဦးေအာင္ဆန္း၏ ေနာက္ဆုံးေန႔ (2)
- ေဆာင္းပါး (40)
- ေတြးစရာမ်ား (21)
- ေရွးအက်ဆုံး ဗုဒၶစာေပေတြ႔ (1)
- ေရွးေခတ္ ျမန္မာ ပုံရိပ္လႊာ (12)
- ေရႊတိဂုံေစတီျမတ္ ေအာက္က ဆံေတာ္ျမတ္ (1)
Blog Archive
-
▼
2013
(671)
-
▼
June
(68)
- “မိုဃ္းေျပး တၿပိဳက္”
- ဆရာေတာ္ဘုရားက ထမင္းဝါးၿပီး ဘုရင္က အိပ္ေနမွျဖင့္
- ေရွးေခတ္ ျမန္မာ ပုံရိပ္လႊာ
- ယေန႔ အိႏၵိယႏွင့္ ဗုဒၶဘာသာ
- မစဥ္းစားျခင္း ေသတၱာ
- ၾသဝါဒ
- ပထမ မစိုးရိမ္ဆရာေတာ္ႀကီး ၾသဝါဒ
- လယ္ေစာင့္ တဲ
- ၾသဝါဒ
- ညီညြတ္မွ တုိးတက္မယ္
- မိတ္ေဆြေကာင္း
- အဆုံးအမမ်ား
- အဆုံးအမ ၾသဝါဒ
- ေရွးေခတ္ျမန္မာ ပုံရိပ္လႊာ
- ေရွးေခတ္ ျမန္မာ ပုံရိပ္လႊာ
- ညီညြတ္မွ တုိးတက္မယ္
- ျမန္မာျပည္မွာ လူငယ္တဦး လုပ္ငန္းရွင္ျဖစ္ဖို႔
- ဖုန္း အင္တာနက္ သုံးနည္း
- ဖခင္တေယာက္ရဲ႕မကြယ္လြန္မီ မွာတမ္းစာ
- ကင္ဆာႏွင့္ ပတ္သက္၍ သိသင့္ေသာ အခ်က္မ်ား
- Memory card မ်ားႏွင့္ ပတ္သက္၍
- AUTo Clear ျဖစ္သြားေအာင္
- သူခုိးဆီမွ ျပန္ယူနည္း
- Facebook အေကာင့္ လုံၿခံဳေရး
- ယဥ္ေက်း လိမ္မာ ဆုံးမစာ
- ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ သမၼတမ်ား
- ပုဂံျပည္ရဲ႕မင္းဆက္မ်ား
- ႏွလုံး ေသြးေၾကာက်ဥ္းနဲ႔ သံပုရာသီး
- အမ်ိဳးသား ႏွလုံး က်န္းမာေရး
- ႏွလုံး တုိက္ခိုက္ခံရျခင္း
- ႏွလုံးေရာဂါ အေၾကာင္း
- “ခ်စ္သူတို႔ ရြာ”
- ေလးေမာင့္ စံေက်ာင္း
- ဦးသန္႔နဲ႔ ဘာသာေရး
- “အေမ့ရြာ”
- ျမန္မာျပည္မွ ျမန္မာလူမ်ဳိး
- "... တခ်ိန္တုန္းက ..."
- ဆုံးမစာ
- ျမန္မာ,ဗမာ ဤႏွစ္ျဖာ
- မိတ္ေကာင္း ေဆြေကာင္း
- သတၱဝါတိုင္း မလြတ္ႏိုင္တဲ့ တရား
- * ဘယ္မွာလဲ ငါ *
- * ပန္းကေလးမ်ား မႏြမ္းေစခ်င္ *
- ေကတီဗြီ
- “ယာတဲမွာ”
- “ေဗ်ာ”
- "ေဂါဝိန္ သို႔"
- ဆုံးမစာ
- စမ္းေရ အေမာဝယ္ ပန္း အေၾကြေစာတယ္
- ဘဝထဲမွာ ဓမၼတဲြပါ
- ေဘးကင္း၍ ျမင့္ျမတ္တဲ့ ကိုးကြယ္မႈ
- ပုထုဇၨန္ ေလးမ်ိဳး
- " မာန္ ''
- ေကာင္းမြန္တဲ့ စာစု
- နယုန္လဘြဲ႔
- “ ထေလာ့ ျမန္မာ ”
- “ဤ ၾကာကန္”
- * လူ , မိုး , ဓမၼ ... အခ်ိဳးက်ေသာ္ *
- အနႏ ၱတန္ခိုးရွင္ သို႔ ...
- “ခ်ဳံညိဳစြန္းမွာတည့္ အလြမ္းေျဖေလး”
- * မခြဲအတူ ရွင္သန္ပါေစ *
- “ငါးပိေၾကာ္ဘြဲ႔ လြမ္းျခင္း”
- “ရြာသို ့အဝင္”
- “ေမာင္တို ့ေပ်ာ္ေန ေတာၿမိဳင္ေျခ”
- * အႏႈိင္းမဲ့ ေမတၱာေတာ္ႏွင့္ ေမတၱာေၾကြး *
- “တို ့ေတာရြာ”
- အမွန္တရား ေနပါဦး
- စကားေျပာရာ သိထားစရာ
-
▼
June
(68)
0 comments:
Post a Comment