ကိုယ္ေရးရာဇဝင္
- တိုးတိုး
- ဘဝဆုိတာ အၿမဲတမ္း ေျပာင္းလဲေနတယ္...၊ အမွန္တရားကလဲ ကမၻာပတ္ဖို႔ သူ႔ဖိနပ္ေလးကုိ ရွာေနတုန္းပဲ...
ရက္စြဲ
!-my>
နာရီ
Followers
ဘဘ ဦးသုခ၏ .."ဘဝ သံသရာ''
ေမသက္ထားေဆြ...စႏၵကိႏၷရီ ဇာတ္ေတာ္ပါ
ေမသက္ထားေဆြ၊ ျမန္မာ့ေၾကြးေၾကာ္သံ
ေမသက္ထားေဆြ.ဂ်ပန္ျပည္ကို ေရးတဲ့စာ
ျမင့္ျမတ္သူ.. ေဖေဖသာဓုေခၚပါ
ဗုဒၶ၏ ဓမၼ အမွန္တရားကုိ ေတြ႔ျမင္ခဲ့သူ
ငါ အုိသြားေသာအခါ (အုိပယ္)
Friday, December 27, 2013
တိုးတက္ ေခတ္မီ ပညာေရးစနစ္
12:55 PM |
Posted by
တိုးတိုး |
Edit Post
တိုးတက္ ေခတ္မီ ပညာေရးစနစ္
***********************
ကုလသမဂၢသံုး ကမၻာ့ဘာသာစကားႀကီး (၆) ရပ္
Arabic (အာရပ္)၊ Chinese (တရုတ္)၊
English (အဂၤလိပ္)၊ French (ျပင္သစ္)၊
Russian (႐ုရွား)ႏွင့္ Spanish (စပိန္) တို႔ကို သင္ၾကားေပးျခင္း။
*******************
Russian (႐ုရွား)ႏွင့္ Spanish (စပိန္) တို႔ကို သင္ၾကားေပးျခင္း။
*******************
ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမွာ တဦးႏွင့္တဦး၊ တဖြဲ႔ႏွင့္တဖြဲ႔
ေပါင္းကူးဆက္သြယ္
ျပႆနာကို ဖလွယ္ႏိုင္ေရး ဦးစားေပး။
ျပႆနာကို ဖလွယ္ႏိုင္ေရး ဦးစားေပး။
ေက်ာင္းသားကို သြက္လက္ ခ်က္ခ်ာၿပီး ကိုယ္စြမ္းကိုယ္စ
ရွိေရး၊ ႏႈတ္မႈ ေရးရာ၊
ဖန္တီး တီထြင္ႏိုင္စြမ္း၊ ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာႏိုင္စြမ္း ရွိေရး၊ သိခ်င္ တတ္ခ်င္ ေလ့လာစူးစမ္း
ခ်င္စိတ္ ရွိေစရန္ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးေရး။
ဖန္တီး တီထြင္ႏိုင္စြမ္း၊ ခြဲျခမ္း စိတ္ျဖာႏိုင္စြမ္း ရွိေရး၊ သိခ်င္ တတ္ခ်င္ ေလ့လာစူးစမ္း
ခ်င္စိတ္ ရွိေစရန္ ေျမေတာင္ေျမႇာက္ေပးေရး။
ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ နားလည္မႈ ၊ ဖန္တီးတတ္မႈ၊
လက္ေတြ႔ေဆာင္႐ြက္တတ္မႈကို အားေပး။
ေက်ာင္းသား ဗဟိုျပဳ။
ေက်ာင္းသား ေလးစားႏိုင္ေလာက္သည့္ အရည္အခ်င္းမ်ိဳးေတာ့
ဆရာက ျပဖို႔ လိုအပ္သည္။
ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ေလ့လာႏိုင္စြမ္းကို အကန္႔အသတ္ မရွိ လမ္းဖြင့္ေပးလိုက္သျဖင့္ ရည္မွန္းထားသေလာက္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္း ရွိလာသည္။
ေက်ာင္းသားမ်ား၏ ေဝဖန္ ဆန္းစစ္ႏိုင္သည့္
အေတြးအျမင္ႏွင့္၊ ျပႆနာေပါင္းစံုကို
ဘက္ေပါင္းစံုမွ ေျဖရွင္းႏိုင္စြမ္းရွိေရးကို ဦးတည္။
ဘက္ေပါင္းစံုမွ ေျဖရွင္းႏိုင္စြမ္းရွိေရးကို ဦးတည္။
ကိုယ္သင္ယူ ေလ့လာခဲ့သည့္ အေၾကာင္းအရာေပၚတြင္
ေပါက္ေျမာက္ ေအာင္ျမင္စြာ
မည္မွ် လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းရွိေၾကာင္း ရလဒ္ကိုသာ အေျခခံ။
မည္မွ် လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္းရွိေၾကာင္း ရလဒ္ကိုသာ အေျခခံ။
ေဆြးေႏြး ျငင္းခံုမႈ (Argumentative
Learning) ျဖင့္ သင္ၾကား။
ဆရာက ေက်ာင္းသားကို အေၾကာင္းအရာအလိုက္ ႀကိဳက္၊
မႀကိဳက္ လက္ခံ၊ လက္မခံ
ေမးျမန္းၿပီး အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျဖဆိုေစ။
ေမးျမန္းၿပီး အက်ဳိးအေၾကာင္း ေျဖဆိုေစ။
ဆရာက ေမးခြန္းေမးရန္ အားေပး။
ဆရာဆိုၿပီး ေၾကာက္စရာ မလို။
ဆရာဆိုသည္မွာ သင္ၾကားသူ မဟုတ္ေတာ့။ ေက်ာင္းသားႏွင့္အတူ
ပူးတြဲ ေလ့လာသူ။
ဆရာႏွင့္ေက်ာင္းသား အျပန္အလွန္ ေဆြးေႏြးရမည္။
ေက်ာင္းသာခ်င္း ေဆြးေႏြး
ျငင္းခံုရမည္။
ျငင္းခံုရမည္။
ဆရာမ ေက်ာင္းသူမ်ားက အေတြးအေခၚ အယူအဆ ပြင့္ပြင့္လင္းလင္း
ဝိုင္းဝန္ေဆြးေႏြး။
တိုင္းရင္းသားဘာသာရပ္...ကခ်င္၊ ကရင္၊ ကရင္နီ၊
ခ်င္း၊ မြန္၊ ျမန္မာ၊ ရွမ္း၊ ရခိုင္
လြတ္လပ္စြာ သင္ၾကားခြင့္ရွိေသာမူ။
လြတ္လပ္စြာ သင္ၾကားခြင့္ရွိေသာမူ။
ႏိုင္ငံျခားတြင္ လြတ္လပ္စြာ ပညာသင္ယူ ျပန္လာ
လုပ္ပိုင္ခြင့္ရွိ။
ႏိုင္ငံတကာ အဆင့္မီ သင္႐ိုး ၫႊန္းတမ္းမ်ား
ထားရွိ။
ပညာေရးႏွင့္ အလုပ္အကိုင္ ဆက္သြယ္ေပးေသာ
အလုပ္သင္စနစ္။
ပေရာဂ်က္အေျခခံ (Project-Based) ပညာေရး။
ပတ္ဝန္းက်င္တြင္ သင္ၾကားျခင္း။
လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္း၊ တင္ျပႏိုင္စြမ္း၊
ပေရာဂ်က္ျဖင့္ လုပ္ေဆာင္မႈကို ဗဟိုျပဳ။
လြတ္လပ္ေသာ ပညာေရးစနစ္။
ေလ့လာႏိုင္မႈ နယ္ပယ္ကို လမ္းဖြင့္ေပးထားသျဖင့္
ကိုယ္ေလ့လာခ်င္သည့္ အေၾကာင္းအရာ၊
နယ္ပယ္၊ ဘာသာရပ္ကို စိတ္ႀကိဳက္ ေလ့လာခြင့္ ရွိ။
နယ္ပယ္၊ ဘာသာရပ္ကို စိတ္ႀကိဳက္ ေလ့လာခြင့္ ရွိ။
သုေတသနျပဳျခင္း၊ ကိုယ္တိုင္ေလ့လာမႈ ရလဒ္ကို
အေျခခံသည့္ Active Learning
သင္ယူ ေလ့လာမႈ။
သင္ယူ ေလ့လာမႈ။
“အ”၅.လံုး ပညာေရး စနစ္...အေရး၊ အဖတ္၊ အတြက္၊
အဂၤလိပ္စာႏွင့္ အင္တာနက္တို႔
ျဖစ္ပါသည္။
ျဖစ္ပါသည္။
အေတာ္ဆံုး၊ အေကာင္းဆံုး၊ စြမ္းအား အရွိဆံုးသူက
ဦးေဆာင္သူအျဖစ္ တာဝန္ယူႏိုင္ခြင့္ရ။
အဖြဲ႔လိုက္၊ အစုအေဝးလိုက္ လုပ္ေဆာင္ႏိုင္စြမ္း
(Team Work) ဦးစားေပး။ စသည္တုိ႔
ျဖစ္သည္။
ျဖစ္သည္။
Labels:
ပညာေရး
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
မဂၤလာရိွေသာ အသံမ်ား
သတိေပး စကား
သင့္ရဲ႕အေတြးအေခၚေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔ဟာ
သင့္ရဲ႕စကားလုံးေတြ ျဖစ္လာမွာမုိ႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕စကားလုံးေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လုိ႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕လုပ္ေဆာင္ခ်က္ေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕အေလ့အက်င့္ေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕အေလ့အက်င့္ေတြကို ဂရုစုိက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတို႔ဟာ သင့္ရဲ႕ကိုယ္က်င့္တရားေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လုိ႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕ကိုယ္က်င့္တရားေတြကို ဂရုစိုက္ပါ။ ဘာျဖစ္လို႔လဲဆုိေတာ့ သူတုိ႔ဟာ သင့္ရဲ႕ကံၾကမၼာေတြ ျဖစ္လာမွာမို႔လို႔ပါပဲ။
သင့္ရဲ႕ကံၾကမၼာေတြဟာ သင့္ရဲ႕ဘဝျဖစ္လာလိမ့္မယ္။
မွန္ကန္စြာ ေတြးေတာ ဆင္ျခင္ သုံးသပ္ ေဝဘန္ပိုင္းျခား စိစစ္ၿပီးမွ
သိျမင္လာရတဲ့ သစၥာတရားထက္ ျမင့္ျမတ္တဲ့
ဘာသာေရး... ဘာသာတရားဆိုတာ မရိွဘူး။ (ဒလုိင္းလားမား)
ေပ်ာက္ဆုံးေနေသာ နိဗၺာန္ဘုံ
ဖြင့္မိေသာ တံခါးမ်ား
- SEA Games ဖြင့္ပြဲ အမွတ္တရ (1)
- ကဗ်ာ (319)
- က်န္းမာေရး (71)
- ခ်ိဳၿမိန္၍ မွတ္သားဖြယ္ စကားေလးမ်ား (31)
- ဂမိက ဝနဝါသီ အရွင္ (2)
- ဂမိက ဝနဝါသီ အရွင္၏ ဓမၼစာစု (10)
- စကားပုံမ်ား (1)
- စကားႀကီး သုံးခြန္း (1)
- စာစု (13)
- စာဖတ္သူမ်ား အေၾကာင္း (1)
- ဆရာဦးေအာင္သင္း၏ လက္ေဆာင္မ်ား (16)
- တမ္းခ်င္း (1)
- တရားေတာ္ (6)
- တုိးတက္ေရး စာစုမ်ား (45)
- ဒႆနမ်ား (37)
- ပညာေပး စကားပုံမ်ား (12)
- ပညာေရး (17)
- ပထမဆုံး ျမန္မာ့လြတ္လပ္ေရးေန႔ (1)
- ဗမာ့ေအာင္ဆန္း (2)
- ဗဟုသုတ (56)
- ဘသ.ဗြီဒီယို (9)
- ဘာသာေရး (91)
- မင္းကြန္းဆရာေတာ္ႀကီး၏ အတၳဳပၸတိၱ (1)
- ရင္တြင္းျဖစ္ ကဗ်ာ (25)
- ရတု (4)
- ရသစာမ်ား (5)
- ရုန္းရင္း ကန္ရင္း (1)
- လြတ္လပ္ေရး (2)
- ဝတၳဳ- တခ်ိန္တုန္းက မိန္းမ (2)
- သာသနာ့အလံ အေၾကာင္း (1)
- သာသနာေရးအသံ (5)
- သီတဂူဆရာေတာ္ လမ္းညြန္မႈ (12)
- သူတို႔ေျပာစကား (21)
- သံေဝဂမ်ား (40)
- ဟာသမ်ား (9)
- အခ်စ္ဒႆန (4)
- အဆိုအမိန္႔ (27)
- အဆုံးအမမ်ား (114)
- အတိုအထြာ သိခ်င္တာ (19)
- ဦးေအာင္ဆန္း၏ ေနာက္ဆုံးေန႔ (2)
- ေဆာင္းပါး (40)
- ေတြးစရာမ်ား (21)
- ေရွးအက်ဆုံး ဗုဒၶစာေပေတြ႔ (1)
- ေရွးေခတ္ ျမန္မာ ပုံရိပ္လႊာ (12)
- ေရႊတိဂုံေစတီျမတ္ ေအာက္က ဆံေတာ္ျမတ္ (1)
Blog Archive
-
▼
2013
(671)
-
▼
December
(108)
- ဗုဒၶဘာသာရဲ႕ေရွးအက်ဆုံး သစ္ေခါက္စာ
- က်င့္သုံးရန္ သံေပါက္လကၤာ
- မဟာဂႏၶာရုံဆရာေတာ္ႀကီး၏ အဆုံးအမမ်ား။
- ကံသာ မိဖ,စီရင္ၾက
- ေသခါနီးေလ ေပ်ာ္စရာေကာင္းေလ
- "ကံ"ဆိုတာ ရွိတယ္... တဲ့
- ဗဟုသုတ- ဝါဒမ်ား
- မွတ္သားစရာ စကားပုံမ်ား
- နားလည္ စာနာေပးျခင္း၏… အား
- ေက်ာင္းသား လူငယ္ေတြ
- "ဘုန္းႀကီးခ်င္သည့္ စိတ္သည္ ယုတ္မာသည္"
- ဘုရား မႀကဳိက္တဲ့ လူစု
- “သူနာျပဳ ဘုရား”
- ျမတ္ေသာ အဆုံးအမ
- “ေရဝန္းရြာေလး ညေနရီ”
- “ေတာဓေလ့”
- တလွမ္းေရွ႕တုိး
- ပညာေပးပုံနဲ႔ ညီညြတ္ဖုိ႔
- တိုးတက္ ေခတ္မီ ပညာေရးစနစ္
- ပညာ့လက္ဆုပ္ စနစ္
- ပညာေရးနဲ႔ ပတ္သက္၍
- ပညာေရးႏွင့္ ပတ္သက္၍
- ဆရာႀကီး ပီမုိးနင္း၏ မွတ္စုမ်ား
- မင္းကြန္းဆရာေတာ္ဘုရားႀကီး၏ ျဖစ္ေတာ္စဥ္
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၇)
- တန္ဖိုးရွိတဲ့ အသက္တေခ်ာင္း
- ၿမိဳ႕ေတာ္
- လင့္ခ္တခု
- မေန႔ညက ရွင့္မိန္းမ ကြ်န္မေယာက္်ားကုိ ယူနမ္းသြားတယ္
- အခ်စ္ကုိ အမုန္းဆြဲေနတဲ့ အမြဲဆုံး လူတေယာက္
- သနားတယ္
- ဉာဏ္ေကာင္းေစရန္ နည္းလမ္း ၁၀-ခ်က္
- ေအာင္ျမင္ ျဖစ္ထြန္းမႈဆိုတာ
- ဒီလုိ ဒီလုိ
- မွတ္သားဖြယ္
- လက္ေဆာင္
- စကား လက္ေဆာင္မြန္
- ရယူတတ္ဖို႔လို
- ရုန္းရင္း ကန္ရင္း
- စာနာစိတ္နဲ႔ တာဝန္ယူလိုစိတ္
- ကုိယ္ခ်င္းစာမႈနဲ႔ မွ်ေဝလုိစိတ္
- ျပင္ခ်ိန္တန္
- ေၾကာက္ၾကပါ
- " ဗုဒၶကို ဘယ္လို ယံုၾကည္ အားကိုးသလဲ "
- " ဗုဒၶ ဘယ္လို ညႊန္ၾကားခဲ့သလဲ "
- ေခါင္းေဆာင္တုိ ့က်င့္စဥ္ (၆)
- အိပ္ေရးပ်က္ျခင္း၏ ဆိုးက်ိဳးမ်ား
- “ စကားႀကီး ၃ ခြန္း ”
- ရိုးသားျခင္း
- လူငယ္မ်ားသို႔
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၁)
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၂)
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၃)
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၄)
- ေခါင္းေဆာင္တုိ႔ က်င့္စဥ္(၅)
- ဆရာဦးေအာင္သင္း၏ စကားလက္ေဆာင္
- ဦးေအာင္သင္း၏ စကားလက္ေဆာင္
- ဦးေအာင္သင္း ၏ စကားလက္ေဆာင္
- ပန္းသေကၤတ နိမိတ္ျပ
- ခ်ိဳၿမိန္တဲ့ စကားမ်ား
- ခ်ိဳၿမိန္၍ မွတ္သားဖြယ္ စကားေလးမ်ား
- ခ်ိဳၿမိန္၍ မွတ္သားဖြယ္ စကားေလးမ်ား
- လြတ္လပ္ျခင္းနဲ႔ ခ်မ္းသာမႈ
- ဒီိလို ေနၾကသတဲ့
- စာဖတ္သူမ်ား အေၾကာင္း
- ျပည္သူအင္အား ဖယ္၍ထားလွ်င္
- သူပုန္ ခ်စ္စိတ္ လေရာင္ ရိပ္ဝယ္
- ေသမင္းအစာ နင့္ခႏၶာ
- ေသာက ကင္းေဝးႏိုင္ဖို႔
- အသိဉာဏ္ မပါ ခ်ည္းႏွီးသာ
- 27th SEA Games: Opening Ceremony
- ေမတၱာ,ေစတနာ ထားတယ္ဆိုတာ လြယ္မယ္ မထင္နဲ႔
- ''အေမ''
- ေနထြက္ခ်ိန္
- “ခ်စ္သူတို႔ ရြာ”
- ေသေသာ္မွတည့္ ေၾသာ္ေကာင္း၏
- ေဆာင္းေန႔ အလြမ္း
- စာဆုိစစ္ခီ်
- အလွဘြဲ႔
- မုိးေတာ ေမာင္ဘြဲ႔
- ခရီးသည္
- ေတာပန္းမ်ား
- မိန္းမေကာင္းတုိ႔မည္သည္
- ေအာင္ျမင္တဲ ့ လူတေယာက္ျဖစ္ဖို႔
- ဆရာတဦး၏ အဆုံးအမမ်ား
- မ်က္လံုးကေလး ႏွစ္လံုး
- ခ်စ္သူ ကိုယ္စား
- ဖတ္ၾကည့္ပါ တခုခုေတာ့ က်န္မလားပဲ
- ဖာဘြဲ႔
- ဤေျမႀကီး
- အဆိုအမိန္႔မ်ား
- “စံ” စာမရီ
- ေမတၱာ ငတ္မြတ္လို႔ ေသဆုံးေနရသူေတြ
- ဒီလိုပဲ ျဖစ္သင့္တာပါ...
- ကေလးတို႔အတြက္
- မိဖုရား သံေဝဂ
- ဒုစရုိက္နဲ႔ သုစရုိက္ ဘယ္ဟာက မ်ားေနလဲ?
- တုိးတက္ေရး
- ပစၥည္းခ်မ္းသာမႈနဲ႔ စိတ္ခ်မ္းသာမႈ
- အေတြ႔အႀကံဳ
-
▼
December
(108)
0 comments:
Post a Comment